RestaurangAssistans värderingar  

 

Effektivitet
Genom kommunicerade interna arbetsprocesser och tydliga nyckeltal värnar vi alltid om att säkerställa en optimerad och kostnadseffektiv drift hos våra kunder, allt för att maximera kundvärdet.

 

Kvalitet
Genom väletablerade rutiner, utbildning och stark arbetsledning med frekventa kvalitetsuppföljningar som skräddarsys och nischas efter kundens önskemål, säkerställer vi en kontinuerlig kvalitet och spetskompetens ute hos våra kunder. Detta bidrar starkt till att bibehålla och stärka gästernas hotell- och restaurangupplevelser som i sin tur bidrar till att de återkommer till våra kunder.

 

Flexibilitet
Tack vare vår breda geografiska täckning i landet och långa erfarenhet i branschen kan vi erbjuda konkurrensmässigt starka synergier inom olika varumärken. Detta främjar en mångsidig, tillgänglig och lösningsorienterad tjänst som kan skräddarsys för våra kunder och samtidigt skapa en bra och hälsosam balans och flexibilitet för våra medarbetare.

 

Omtanke
Omtanke för både kunder, dess gäster och våra egna medarbetare är kärnan i vår verksamhet och vi strävar alltid efter hållbara relationer där lojalitet, ärlighet och personalvård alltid står i centrum.
I driften månar vi starkt om detta, då vi kontinuerligt genomför arbetsplatsbesök och kund- och medarbetarnöjdhetsundersökningar för att säkerställa långsiktiga samarbeten – både hos våra kunder och medarbetare.