Ny medarbetare på Stockholmskontoret.

För att möta våra kunders stora efterfrågan på hotellstäd så förstärker vi vårt team med ytterligare en medarbetare.

Katarina Gälldin är utbildad på Gryhyttans Hotell- och Värdskapsprogram. Efter avslutade studier flyttade Katarina till Stockholm där hon bland annat har arbetat på Stockholm Waterfront och Scandic Grand Central, senast kommer Katarina från Grand Hotel där hon arbetat som assisterande husfru.

”Vi är mycket glada över att ha rekryterat Katarina då hon trots sin ringa ålder innehar en gedigen erfarenhet inom hotell och städledning. Hennes erfarenhet från ett ”kundperspektiv” gör att hon kommer kunna bidra med mycket nyttigt i vårt ständigt pågående kvalitetsarbete.  Jag är övertygad om att hennes kunskaper kommer vara till stor tillgång för oss och således även för våra kunder”, säger Christian Forsberg, vice VD på RestaurangAssistans

 

Vi hälsar henne varmt välkommen till RestaurangAssistans!